Diari Hidup Amirah

Tuesday, February 1, 2011

About Myself

Mick
Oke skrg biar aku introduce diri aku dulu yea...diberi nama Siti Nor Amirah Binti Che Daud... member2 juz panggil "mick"!!! Nie kiranya nama timangan aku lor...hehe...al-kisahnya mcm nie..kak long aku juz panggil "mir" tapi ada member aku sorang nie t'silap panggil "mick"..ejaanya aku create sendiri..dari mir - mit - mick..hehe... Lagipun, aku memang... suka ngan kartun M.I.C.K.E.Y!!! ^_^

I'm still new in blogger..huhu..so, plez left  ur comments anything about my post n my blog. Hurm...umur aku skrg law ikut tawn da masuk 21 tahun!!! hurm...law ikut bulan blum ag..hehe...nah..da boleh mengundi da... >_<

Aku study kat Politeknik Merlimau, Melaka dalam jurusan Diploma Pengurusan Hotel dan Katering. Da nak habis da...InsyALLAH end of this April i'll get my Diploma's.. yeeeeepiiiiii!!! Xsabar giler rasanyer nak hbskn diploma aku...biasalah da selalu jer makan, mandi, tdow ngan buku jer kn??? Aiseyman..nama da student mmg patot pon mcm tu...huhu..

My campus >_<
Orait guys juz a little bit introduction from me..so i'm gonna tell u about my life, my style n who am i more detail, later k...hehe

No comments:

Post a Comment