Diari Hidup Amirah

Friday, February 4, 2011

I Have Made a Cakes!!! ^_~

Assalamualaikum n salam satu Malaysia...

Hurm..arinie n semalam aku ade buat kek...hehe...smlm aku da buat blackforest kek special for my family n today i h've made a chocolate cips cake special for the love one...wink..wink~

Model (xberbayar) black forest cake :)

Kalau korang perasan la eh..actually, mata aku sebenarnyer sepet sebelah..da mcm anak cina da...taw la smlm Gong Xi Fa Cai..hurm...amik 'ong' la katakan..haha.. Kes excited tahap dewa nk wat kek...event ngan mata sepet sebelah pon lantak pi lah... >_<

Nah...lastly jadik gak kek aku..look nice n taste not bad...cuma sponge cake keras ckt... biase lor budak baru blajo la katakan..ngaa~ Hari nie aku buat chocolate chips cake special untuk orang terCHENTA!!! hik2... ^_^ Kek nie aku buat dgn penuh kasih sayang au..perh!!! Da xsabar giler nk potong kek nie!!! Mengugat iman...haha..

 
Chocolate cips cakes

Kesilapan bagi spoge cake:
1. Aduanan kek tidak dipukul sehingga kembang.
2. Marjerin cair x b'gaul rata n result bhgian bwh sponge cake keras n berlobang-lobang...da mcm sarang lebah da...

So, utk menutup segala cacat cela kek tersebut then, aku telah make-up kn ia chantek2!!hehe...TARAAA...nie ler hasilnyer yg x seberapa...huhu

Black forest cake


yummy2!!! Chocolate cips cake

No comments:

Post a Comment